feliciasofiemarie

Alla inlägg under juni 2011

Av Felicia Sofie Marie - 7 juni 2011 20:15

Hej :) Ingen aning om vad jag ska skriva som rubrik!?


Sitter iallafall hemma och äter jusst nu och är peppad för SOMMARLOOOOV! Hihi, imornhar vi minigolf till klockan 11 sedan slutar vi. Och På Torsdag slutar vi sklolan helt! :D

Fast det värsta är att vi tar sommarlov från Ungdomsbrandkåren imorn! :( Vill verkligen INTE ha lov därifrån! It´s my life! Buhuuu :´(


Jobbade i helgen, Jag jobbar på marknader och säljer gräddbullar, blev galet förvånad över hur många som kommenterade mitt utseénde! Jag kände mig ful och äcklig, och folk som gick förbi kallade mig snygg, en jätte söt gubbe sa: Du är sötare än gräddbullarna du har framför dig.

Och en kvinna kom fram med sin son:

- Jag måsste bara få säga en sak?

"Åh nej ska hon klaga nu" Tänkte jag.

-Javisst!

-Du borde bli modell!

- Tack så mycket! Svarade jag, generad som en ... gris.

- Ansök om det! Jag lovar du skulle kunna bli modell! Det är inte något jag bara säger!

Haha, kanske ska satsa på de? ;) Faaaaast nae!

På söndag skulle vi koka korv på berget med ungdomsbrandkåren, men hade glömt att ställa klockan, så jag vaknade inte förens klockan 10! Jaja, blev en lyckad dag på stranden istället, med massor av bad!


Köpte by the way de här snyggingarna idag:

Hello Kitty ♥ Älskar dem!




Dagens låt:

Kram!

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards