feliciasofiemarie

Direktlänk till inlägg 29 juni 2012

Vad tycker ni om Justin Bieber?

Av Felicia Sofie Marie - 29 juni 2012 15:03

Jag har börjat gilla Justin mer och mer. Har aldrig riktigt vart något större fan av honom, men jag tycker att han har mognat väldigt mycket på senaste tiden! Både på rösten och beteendet verkar det som.

Kanske är det för att han verkar vara en så otroligt fin människa. Det han gör för folk är ju urgulligt :)


Har ni hört om Avalanna?

 

Hon har en ovanlig typ av cancer, vet inte vad den kalllas men hon förlorar talförmågan och hörseln. Är bara 6 år :(

Hon är ett väldigt stort fan av Justin. Låtsades till och med gifta sig med honom (hans plansch)

Justin Bieber hörde om flickan och spenderade alla hjärtans dag med henne, Avalanna och Justin pratar nu regelbundet och träffas lite då och då. Hon och Justin har kommigt väldigt nära varandra och Avalanna har blivigt som en syster för Justin.


 

Det sägs att hon inte har länge kvar att leva nu..


Han har ett stort hjärta!


Just nu ligger jag död i sängen. Ööööver förkyld (y) Och saknar min pojkvän <3

Hoppas på att bli frisk så snabbt som möjligt så jag kan börja jobba igen! Jag fick nämligen jobb för några veckor sedan, på en ny restaurang nere vid stranden :)

För ett tag sedan var jag på arbetsförmedlingen vid värledningscentrum och frågade lite om SMO (Skydd Mot Olyckor, brandmansutbildningen) Jag kände att det verkligen fick mig att vilja ta tag i skolan! Jag vill verkligen bli brandman, det är det jag vill jobba med. Att trivas med sitt jobb är det en av de viktigaste sakerna i livet tycker jag! Jag har aldrig brytt mig så mycket om hur mycket pengar jobbet ger, utan det jag bryr mig om är att jag skulle trivas så otroligt bra med det jobbet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Sofie Marie - 23 september 2013 16:47

Hej!I både fredags och Lördags kväll hade jag praktik eftersom att jag var sjuk hela förra veckan och jag säger bara en sak... Det är sjuuukt segt att ha praktik på en fredags- och lördagskväll! Inte för att gnälla eller klaga på praktiken eller så, ...

Av Felicia Sofie Marie - 20 september 2013 10:05

Vaknade för ett tag sedan men har legat kvar och myst i sängen tills nu, det bästa som finns när man har sovmorgon. Man blir ju så trött nu när mörkret börjar tränga sig på. Ser ut att vara fint väder idag iallafall, lite solsken kan behövas tycker j...

Av Felicia Sofie Marie - 20 september 2013 09:32


Vet inte alls hur det här inlägget kommer att se ut för det är första gången jag bloggar genom mobil men jag mste bara dela en liten story om min allra bästa vän och syster som jag kallar henne. Skrev det här för några dagar sedan, det här kommer ver...

Av Felicia Sofie Marie - 19 september 2013 22:19


HEJ Läste igenom min blogg idag när jag kom på att den existerade och blev sugen på att skriva lite, var ju ett tag sedan jag var aktiv här. En del inlägg är heeelt onödiga och konstiga, men en del är faktiskt ganska smarta och förnuftiga. Några ...

Av Felicia Sofie Marie - 9 oktober 2012 16:21

Jag har tänkt på en sak.. Varför är det så många som är desperata efter att ha en kärlekskamrat? Jag förstår såklart varför man vill ha någon att bli älskad av och någon att älska. Alla behöver kärlek! Men varför ska livet gå ut på att hitta en kärl...

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards