feliciasofiemarie

Alla inlägg under februari 2012

...

Av Felicia Sofie Marie - 14 februari 2012 16:00

Hello!
Jag är verkligen nära på att ge upp i skolan just nu! Det är inte ofta jag känner så, jag brukar faktiskt försöka att vara positiv och se framåt i sådana situationer. Men allt känns så jobbigt, jag har massor jag ligger efter med! Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag känner så, men det känns inte som jag passar in här. Det känns bara tråkigt och jobbigt att gå till skolan varje dag. Känns lite som jag valt fel program, sedan så känner jag inte så många i min klass. Visst vågar jag vara mig själv i det mesta! Men jag är så blyg i de flesta situationer med min klass. Ibland har jag mycket som jag faktiskt skulle vilja säga men har inte mod nog för att säga något! Fattar inte vad det är som gör att det blir så. Det är som att jag drabbas av en slags "stummhet" i skolan ibland. Fast det är inte sådan jag är, jag är en glad, utåtriktad, busig tjej, som gillar att vara i centrum och ta mycket plats!
Ibland har jag lusta att skrika åt alla att dem ska hålla käften, för jag har så svårt att koncentrera mig när det är minsta lilla ljud runt mig. Det hade vart grymt roligt att se allas reaktion!
Jag har väldigt svårt för att ändra mitt första intryck på andra. Om jag är utåtriktad från början så slutar jag aldrig vara det och om jag är blyg från början så har jag sjukt svårt att ändra på det. Det är något jag får kämpa med och träna på varje dag, men just nu känns nästan allt jobbigt. Är alltid trött, har svårt att komma igång med skolarbeten, svårt att hitta motivationen till allt helt enkelt. 
Men jag är säker på att det kommer förbättras nu till våren! Så är det alltid, jag är alltid gladare, piggare och mår bättre på våren och sommaren.


Tack till er som läste!

Dagens låt:
 

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards