feliciasofiemarie

Alla inlägg under november 2011

Av Felicia Sofie Marie - 22 november 2011 10:27

Dagens låt:
 

Av Felicia Sofie Marie - 21 november 2011 11:41

Hej :)


Idag hade vi självklart prov i Svenskan! Blir galet trött på mig själv, jag hade såklart inte pluggat! Däremot känns det sjukt bra i Matten, vi håller på med geometri, Phytagorasats, skalanpassning m.m Ritkigt roligt faktiskt, lätt också för den delen :) Matte B är verkligen roligare och lättare än matta A! Eller det kanske inte är lättare egentligen, men det känns som det eftersom jag tycker det är så mycket roligare! Jag har alltid vart en matte hatare så att jag säger att jag tycker mattematik är roligt ären stor grej!


Åh, just det! Skämde ut mig lite idag. Såg en jätte snygg kille påväg till skolan medans jag dunkade musik i hörlurarna,  och jag kunde inte låta bli att "små stirra" Han lyssnade också på musik, log lite mot mig och drog ur propparna och sade något. Jag vet inte varför, men jag fattde inte riktigt om han snackade med mig. Såg att han sade något igen men hörde inte vad för jag lyssnade på musik och hade brottom till skolan så jag fortsatte att gå.. Sedan kom jag på hur elak jag var! Haha, dum tjej!


Var och gymmade igår och det var underbart! Sjukt länge sedan nu, så jag kämpade tills jag skakade av utmattning.. haha. Snacka om att ha träningsvärk nu! Det är så skönt, då känner man verkligen att man har tränat ORDENTLIGT, jag hatar att träna och inte få träningsvärk Funderar på att träna idag också, för det är så skönt att träna med träningsvärk..


Nu ska jag gå till matsalen för att ha mentorstid, sista lektionen idag! Yeeeah :D

Förlåt för dålig uppdatering btw, förvånad över att ni fortsätter läsa!
Hörs! :) 

Av Felicia Sofie Marie - 9 november 2011 12:09

Är det inte sjukt?

 









Asså, finns inte ord för hur galet begåvad den här tjejen är! Blir så sjukt inspirerad av att se när andra människor ägnar sig åt det dem gillar och kämpar för sin dröm!
9 år och sjunger helt sjukt bra! Vad tycker ni? Är det inte sjukt att en 9:åring kan sjunga så bra!? Själv ÄLSKAR jag henne :)

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards