feliciasofiemarie

Alla inlägg under juli 2012

Av Felicia Sofie Marie - 3 juli 2012 20:34

ÄNTLIGEN börjar det bli lite bättre väder! Idag har jag haft en mysdag med mamma :)

Först åt vi pastasallad ute i det fina vädret sedan gick vi ner till stranden och "surfade" med den nya brädan som min galna mor köpte. Eftersom att det inte blåste mycket alls så kunde vi inte riktigt surfa så vi övade mest på teknken och paddlingen. För att vara första gången gick det väldigt bra  för min del! Hade det bara blåst så hade jag nog kunnat surfa lite för att ställa sig upp var inte så svårt, det svåra var att stå stilla på brädan. Väldigt roligt var det iallafall.Får hoppas på lite vind nu dåråååå!


 

Pastasallaaaaaad 



 

Be yourself. No one but yourself!


Av Felicia Sofie Marie - 1 juli 2012 01:04

Hej!

Idag har jag jobbat, sjuk och trött! Dem ringde från jobbet och hade jätte kris. Var bara en som jobbade, så jag fick hoppa in! Trots att jag sjukskrivigt mig (y) Jaja, jag stod mest i baren, skötte drink beställningar och tog hand om kassan så det gick bra!

Jag trivs väldigt bra på det nya jobbet faktiskt! Hon jag jobbar med mest (syster till ägaren) är så söt, hon bryr sig verkligen om mig. Det känns bra! Det gör det väl alltid när man känner sig omtyckt och känner att folk bryr sig om en :) Såklart det är jobbigt att jobba, det ska det vara. Ibland har jag ingen lust alls att jobba, men jag trivs bättre här än på någon annan arbetsplats. ALLA tycker det är jobbigt att jobba ibland men det behöver inte betyda att man har en dålig arbetsplats eller att man hatar sitt jobb, det är bara så det är och då är det är bara att fortsätta kämpa och göra sitt bästa :)

Har ni tänkt på en sak? Människan har VÄLDIGT svårt att vara nöjd!! Vi ska bara ha mer och mer och mer helatiden, allt ska vara så HIMLA bra! Varför kan vi inte nöja oss någon gång? Vara tacksam det man faktiskt har istället för att tråna efter annat, nyare, mordernare, bättre, snyggare eller vad det nu kan vara. Det gäller både saker och händelser. Jag är väldigt dålig på det där själv.Jag kan nästan aldrig vara nöjd. Jag vill bara ha mer och mer helatiden, mest när det gäller kläder och saker. Hur mycket mer eller nyare eller snyggare eller bättre saker jag än får så tröttnar jag direkt och vill bara ha mer hela tiden! En ganska dålig egenskap enligt mig, själviskt också för den delen! Det får jag försöka att ändra på :)



Nu ska jag försöka att sova och drömma söta drömmar, hoppas på att bli frisk så snart som möjligt!

Godnatt..

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards