feliciasofiemarie

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Felicia Sofie Marie - 4 december 2010 16:33

Hej:)


Sitter och målar just nu.Hade ingen aning om vad jag skulle måla så jag, tog en bit från min tapet (överbliven tapet, inte från väggen!), limmade fast den på målarduken, och målade:) Haha, jag har alltid älskat att fylla i saker, jag älskade målarböcker när jag var liten!

Blev en slapp- dag idag. Kan man behöva ibland! Men imorn ska vi ge oss av till Oskarström och åka pulka i skidbacken:D

     Nu ska jag fortsätta:)


Kam// Feliciasofiemarie

Av Felicia Sofie Marie - 4 december 2010 14:09

Hej:) Idag har jag ingen aning om va vi ska hitta på.,Michelle och Hanna är kvar:) Så får se vad de blir om de blir en slapp- dag eller ut i snön och åka pulka, eller va de nu blir:) Älskar snö! Snöbollskrig, iglobyggande, pulkåkning, bygga snöskulpturer och hur otroligt vackert de är. De är konstigt hur "snö" kan vara så otroligt vackert... Älskar de!


  


Nu ska jag måla lite med akryl och oljefärger:)


Hörs mina vänner!

Kram// Feliciasofiemarie

Av Felicia Sofie Marie - 4 december 2010 13:47

Dagens sötnos:)



Så sjukt gullig unge!:)

Är det verkligen sant? Att vi kvinnor är födda sådana:O? ... Ne, skulle inte tro de va! ;)

Av Felicia Sofie Marie - 4 december 2010 01:27

Hejhej:)


Nu har vi vart ute och busat i snön.:)

 

                         Jag slickade på stolpen och en bit från tungan fastnade!(Den vita fläcken på stolpen)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards