feliciasofiemarie

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Felicia Sofie Marie - 16 oktober 2011 14:59

Tjatja blogeeeen! Haha..


Igår startade jag dagen med en snabb promenad, kände att jag behövde det efter lite bråk och tjaffs med mamma. Sedan var jag duktig och städade mitt rum, efteråt tog jag en dusch och sedan gav Michelle, Alexandra och jag oss av till Hemmakväll och hyrde film, det tog ungefär 1 timma för oss att bestämma filmer! Tror det var sol när vi gick dit, när vi kom ut var det mörkt (y) Haha, efter det gick vi och handlade, sedan lagade vi världens godasste mat: Tacos ♥ Och sisst men inte minst kollade vi på 2 filmer och efter det var vi så sjukt trötta så vi gick och la oss. Mysig kväll (:♥!

Idag har jag faktiskt bara vart hemma, tatt det lungt och lyssnat på lite musik. Ska snart plocka ihop lite småsaker på mitt rum och sedan ska jag sätta igång diskmaskinen. Funderar faktiskt på att ta en liten promenad till stranden senare.. Hade vart mysigt och skönt att få sitta och tänka lite för mig själv, är så underbart väder också.


Dagens låt:
 


Vad tycker ni om håret föressten? Själv älskar jag luggen, färgen också för den delen♥!

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards