feliciasofiemarie

Alla inlägg den 13 december 2011

?

Av Felicia Sofie Marie - 13 december 2011 21:16

Asså! Det är så underbart när byxorna spricker! (y) Haha, nej men fattar inte varför det alltid händer mig? Gaaalet :) Kanske borde gå ner i vikt? :(
Idag har vart en skön dag. Slutade tidigt (11) Sedan när jag kom hem hade mor min börjat spraya lite ramar med silver och guld spray, så vi fortsatte när hon ändå var igång. Ska hänga upp Massor med guldiga och silvriga tavlor på min ljusa vägg. Sedan har jag fått ett sjukt fint antikt skrivbord som vi ska måla vitt, på den ska jag ha en pigtittatre (sminkspegel, med lådor typ) som också skall målas vit. Kommer bli awesome. Frågan är bara vad jag ska ha för bilder i ramarna? Att BARA ha bilder på sig själv ser kanske lite överdrivet ego ut, vill självklart ha någon bild på mig själv. Men vill ha lite motivbilder också. Börjar bli riktigt nöjd med mitt rum faktiskt..  Det har hög mysfaktor! :)

Dagens låt:


 



Ska göra lite te och sätta mig i badet med badsalt, tända lite ljus och bara ta det allmänt lungt. Sedan blir det sängen :D (Duscha innan såklart :) )


Godnatt!

/Feliciasofiemarie 


Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards