feliciasofiemarie

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Felicia Sofie Marie - 31 maj 2011 09:56

Hej:)

Sitter i skolan och är GALET taggad inför träning jusst nu! :D Efter skolan blir en lång promenad på berget och sedan gym på brandstationen! Känner mig sjukt glad idag! Fast när jag tänker på alla uppgifter i livsmedelhygienen som jag har kvar blir jag liiite depprimerad... Jaja, det går snabbt! Det är typ det ända jag har kvar i skolan sedan kan jag släppa allt tills efter sommarlovet!


I helgen var jag föressten på Andersbergsfestivalen med Ungdomsbrandkåren, vi visade bilen och lät de små "pröva" den.

Haha, de var en jätte söt liten pojke, på kanske 5 år, som hade sagt till sin Mormor att han skulle bli polis så kom han hit och "provade" brandbilen. Hans mormor bara:

Ska du inte bli brandman istället? *vänder sig mot mig* Han säger att han ska bli polis men jag tycker han ska bli Brandman istället, det är mycket häftigare.

Jag: Haha, Ah...

Han: Då får man prova brandbilen när man vill!

Jag: Haha, ja och då får du till och med köra den!

Han: Ja *skiner som en solstråle*, jag känner en brandman!

Haha, SÅ söt unge! Jag vill också ha en unge!:(


Längtar tills imon btw... Ungdomsbrandkåren ;) Tror vi ska rökdyka!

Jaja, nu ska jag försöka att plugga lite...

Kram!


Dagens snygging:

  

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards