feliciasofiemarie

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Felicia Sofie Marie - 14 januari 2012 15:56

Heeej :)

Är på bra humör idag! Gick en lång promenad på morgonen med mamma. superskönt!  Ska börja med det så ofta som möjligt :) Hoppas på att komma igång med träningen också! Ska bara bli lite friskare först.
Annars har jag haft en ganska seg dag. Ska ta det lungt och mysa lite ikväll. Jag älskar att spela spel (vanliga. frågespel och brädspel) men det är aldrig någon som vill spela med mig :( Fast ikväll har dem lovat att spela med mig, haha :) Sedaan ska vi göra semlor, älskar semlor :)



Föresten vill bara påpeka att dem är elaka mot mig på Ungdomsbrandkåren! Jag är alltid världens snällaste (a) Ändå gör dem såhär mot mig! :@



 

Hänt 2 gånger nu :( Elakt tycker jag! Hehe..




 Dagens låt:
 


Ska laga lite mat nu, ingen aning om vad det blir men börjar bli hungrig. Ska gå och checka läget ;)

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards