feliciasofiemarie

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Felicia Sofie Marie - 11 mars 2011 16:25

Hej!

Idag hade vi jiujutsi på gymnastiken, de är faktiskt roligt! Men jag tyckte de var ganska svårt jag är ju så himla dålig på koregrafi...

FY vad skönt de ska bli med helg! Eller vad säger ni?

Den här veckan har vart extra jobbig känns det som, jag har vart otroligt trött, men duktig(a) Speciellt i matten! De som jag HATAR så mycket... varje gång jag inte får de att funka blir jag galen och  skulle vilja Skrika och slå omkring mig! De är ganska sjukt egentligen att jag känner en sådan oerhört stor ilska bara för de...

I helgen ska jag bara ta de lungt, kanske träna också (Om jag orkar såklart)...

Kom presis ur duschen och har bytt till mina goskläder, nu ska jag gå och laga mat! Mangochutney och sambaloelek- kycklinggryta, med ris trodde jag... men vi skulle tydligen ta det imorn istället, idag blir de TACOOOOS!:)


Senaste nytt: Min kusin har flyttat hem till mig ♥



   Mamma och bror ♥



   Vart tog de härliga vårvädret vägen? (Min kusin, Michelle och jag ♥)

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards