feliciasofiemarie

Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Felicia Sofie Marie - 31 mars 2011 19:45

Hej alla söta!


Den här dagen har vart väldigt seg, så jag får väl hoppas på en lite "aktivare" dag imorgon. Jag hade tänkt ge mig av till brandstationen och träna iallafall! :) Ska se om jag orkar ta en joggingtur också! Om de kan bli lite bättre väder!!! Just nu regnar det här i halmstad, jag är SÅ trött på regn och snö! Nu är det väl ändå dags för sommar och sol, eller vad säger ni!?


Jag har inget alls att göra för tillfället så nu gör vi såhär:

Ni frågar, vad ni vill, och jag svarar i ett inlägg senare!

Så fråga på nu! :)

Kram!

Av Felicia Sofie Marie - 31 mars 2011 16:23

NU är jag äntligen klar med städningen!



Före och efterbilder! 

    


 Mitt rum är faktiskt ganska mysigt... När det är städat ;)


Det här är min favvorit!

Spegelspegel på väggen där, säg mig vem som vackrast i landet är!

Haha, nu ska jag fortsätta med mit skolarbete, vi har ju faktiskt "STUDIE"dag ;)

Kram!

Av Felicia Sofie Marie - 31 mars 2011 13:55

Hej! :)

Idag är det städning som gäller! Har ju studiedag idag, och jag tyckte att de va på tiden med städning! Har kläder i princip överallt i HELA mitt rum! Så det är väl på tiden eller vad säger ni?


I tisdag hade jag utvecklingssamtal, det gick sjukt bra! Mycket bättre än jag trodde faktiskt, jag har nog en bra chans att få höger betyg ändå, det trodde jag faktiskt inte, men jag har nog inte så svårt för mig som jag "tror". Jag vet vad jag vill nu, jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill göra resten av livet! Jag SKA bli brandman, och det gör mig glad! 


Dagens låt/"städlåt":

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards