feliciasofiemarie

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Felicia Sofie Marie - 4 april 2011 08:26

Har inte bloggat på hela helgen! :O

Men jag har faktiskt haft fullt upp,jag har tränat HELA helgen faktiskt! Jag tränar ju varannan dag nu, så jag tänkte träna i fredags men Michelle ville hellre träna på lördag. För att va snäll följde hon med mig ändå, och sedan gick vi till brandstationen på lördag också eftersom hon ville det. I söndags hade vi inget att göra så vi gav oss av till brandstationen och spelade badminton och de slutade med att vi gymmade:)! Så vi har VERKLIGEN jobbat hårt i helgen! Och sedan så har vi faktiskt inte internett hemma jusst nu, så det är därför jag inte har kunnat bogga i helgen...


Idag när jag kom till skolan så var de INGEN i klassrummet och de var låst!? Ingen aning om vart alla är, de var ända lektionen idag så jag hade kunnat stanna hemma och få sovmorgon! Och jag som kom i tid och allt :( Jaja! Stannar i skolan och arbetar vidare med mitt arbete iallafall... Är väl lika bra när jag ändå är här!

Senare idag ska jag träffa min söta barndomskompis Malin och då ska vi antagligen TRÄNA eller gå en promenad på galgberget, kanske både och, men det är ju inte speciellt fint väder nu! Såd det får vi se hur det blir med de!


Ingen som var sugen på att fråga något?... Är jag SÅ tydlig i bloggen:)


Nu ska jag nog fortsätta med mitt arbete...

Kramkram!

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards