feliciasofiemarie

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Felicia Sofie Marie - 7 april 2011 13:39

Tja! :)

Idag är det UNDERBART väder, de får bli en långpromenad på berget idag... får bara hoppas på att mitt rum har städat sig själv och disken har diskat sig själv tills jag kommer hem så inte mamma blir galen på mig!? Hihi, jag ska se om jag hinner göra det innan jag ger mig av! Jag och mamma ska till stan först:)


Uffe var inte med igår, och han som skulle hålla i det där med brandsläckarna kunde tydligen inte så vi hade teori med en Brandingenjör istället... Men det var intressant att veta lite vad dem gör, lät dock inte som något för mig, jag är nog mer för Brandmansarbetet:)!


Dagens låt! Haha...

Presentation


Jag vet vad jag vill nu!Jag har ett mål att sikta mot, jag vet vad jag vill göra av mitt liv, så jag ska KÄMPA, KÄMPA för att göra det jag vill, bli BRANDMAN. Det är min dröm, mitt mål, det jag vill ägna mitt liv åt! Så följ mig på vägen!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är deet roligt att läsa det jag skriver?
 Ja :)
 Nej :(

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards